Vaarwel Suriname

11 februari 2015 - Paramaribo, Suriname

9 februari
Het zit er op, vandaag vliegen we al vroeg, om 7.15 uur, naar St. Maarten. Dat betekent midden in de nacht op staan, om 2.40 uur worden we opgehaald. Achterlijk vroeg want we waren om 3.45 uur op het vliegveld. Naar curacao vliegen was 2.15 uur. Daar ging ook de klok weer een uur terug, dus weer de Bonaire tijd. We hadden 0.45 minuten overstap tijd,toen nog 1.30 vliegen naar St. Maarten.
Met toch wel wat weemoed nemen we afscheid van Suriname. We hebben heel veel gezien en veel beleefd. Een geweldig land, nog niet boordevol toeristen en ook dat was prettig. Onze basis in Suriname was Eco Resort Inn. Hier kwamen we ook na een paar dagen weg iedere keer weer terug. Onze bagage die niet mee hoefde ging in de bagage opslag, perfect geregeld. Het Hotel was prima, goed ontbijt, mooie kamer, mooi Resort en als je hoog zat, zoals wij de laatste dagen, een mooi uitzicht op de rivier. We hebben het perfect naar ons zin gehad. We kijken met heel veel plezier terug op deze dagen, we hebben het hier geweldig gehad. Vaarwel Suriname, op naar St. Maarten.

1. Gijs en Janny:
    11 februari 2015
    Mooi om zo terug te kijken op zo'n geweldige vakantietrip.
    Veel plezier op St. Maarten