St. Maarten

12 februari 2015

12 februari
Het is vandaag woensdag, maandag zijn we op St. Maarten aangekomen, enigszins vermoeid door het vroege opstaan. Maar we hadden het hier meteen al weer naar ons zin. We logeren eender als vorig jaar weer in Holland House. Heel luxe, met terras,restaurant, lounge en de open bar direct aan het strand. Heerlijk dat uitzicht op zee.
Elke dag zien we de cruise schepen binnen komen en vertrekken, geweldig gezicht. We genieten hier van het strand, de zee, de front street en de wandelingetjes over de promenade. De heerlijke vis en vooral de kreeft is niet te versmaden. We rusten uit van de rondreis in Suriname. Vandaag nog even naar de Oranjeschool geweest. We hebben de foto's gebracht die we vorig jaar gemaakt hadden. Dat werd erg gewaardeerd.
Dit is het laatste verslag dat we maken. Alle verhalen over St. Maarten zijn te lezen in onze reislogger van vorig jaar: irebe.reislogger.nl/archief
De foto's die we nu bijgevoegd hebben zijn op verzoek van Linda. Zij heeft haar vader te weinig op de foto's gezien, dus dat maken we even goed.
We zullen de laatste dagen hier nog heerlijk genieten,zondag vliegen we naar huis. Maandag ochtend landen we weer op Schiphol.

1. Leo/tine:
    12 februari 2015
    OK beste IreBer, bedankt voor de fraaie reisverslagen.
    Behouden thuiskomst!

Leo en Tine